Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można pobrać w urzędzie, w GOPS lub tutaj

WAŻNE!!!!!

Jeżeli chcesz wystąpić o podwyższony dodatek osłonowy twój kocioł musi być wpisany do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, jeśli tego jeszcze nie uczyniłeś to wniosek o wpis do CEEB jest do pobrania w urzędzie gminy i tutaj.
Rejestracja kotła w bazie CEEB trwa zwyczajowo od 2 do 5 dni jeżeli nie zawiera błędów. Pomocy w wypełnieniu deklaracji udzielają ekodoradcy w urzędzie gminy, mailowo ekodoradcaigwa@interia.pl i telefonicznie 122874003 wew 105.